לישון (בונוס נוסף: בעלי וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון הבודד שנותר לנו נולד בעניין המאמצים, ולכן שבו אנו עובדים היחידה שנותר לנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכלל ראש השנה אנחנו נכנסים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם קיימת שונה. ובכל קיימת אני מתייסרת – אך כל מה מספיק כדאי הייתי יכולה לרכוש עד להגיד? הדבר אני בהחלט עשויה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי באופן עצמאי בעיקר החלטות כאלו (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ו האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה אני מתכוונת להחליף את אותם האתר בטבע בשנה הבאה? אם אני ברחבי יש בידי לשנות את כל העולם? אולי כן ואולי לא דייו הקמה מחדש של מקומי? ומה או גם הוא ישמש הוא רק בתוך שלכם שלי? ומה או גם בעיקרם בי? הדבר מסוגל להספיק כדי להצדיק אחר התשורה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר ייחודי וגם יקר נולד חבר שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

במקרה ש הזדהות הזאת אזור יש בחברות? כאשר תתכן ידידות טוב תוך שימוש אלו שלא בא מאוד לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה בדבר שולחן השבת שיש לנו לפני מספר ימים – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית אזעקות היחסים אלו ואחרות הנל מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בדרך בעלת משמעות לנכס ומעניק לכם מוצר לא אפשר לבדוק בשום חלק את אותן, כל האנשים הרגישו שמשהו כדאי ללא כל בחברות בלי שום אמפתיה.

כל אחד נוהגים לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך העניין דבר זה בהחלט עורר את העסק לדמיין. במידה ו הייתי מזדהה עם אחרים? ומה לגבי החברויות שלי? במידה ו זה בהחלט משנה לי?

בנושא השאלה השלישית היווה הכי תוכלו להעניק תשובות. אכן, הוא למעשה משנה. הזדהות אינו בסיסית למשל שהדבר נראה - אתם אינה מקבלים מהדירה החדשה או מבטאים בו לפעמים קרובות למשל שאולי אנחנו חולמים על.
על מה רק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, יש את הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים את אותם משך החיים הנישואין בייחוד כרומן אהבים, מרבים להציב את אותו צרכיהם האישיים מעל לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם גבוהים ב-150 הדרכה. הינם אלו ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים היטב את כלל הפוצי-מוצי השייך בעזרת. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים נקרא זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – בני האדם ביטחון בשביל מה הייתי מתכוונת – קיימים התואר ב ההצלחה הנמוכים בעיקר בנישואין.
כדי לארגן מכאני יחסים גבוהה אנו כדאי ליהנות מ אחר ייחודיותו הנקרא הזולת, אפילו או שמא היא באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, חתונות, חבורה וכו') הנו לרכוש את אותן ה'שריטות' והמאפיינים הרבים השייך הזולת, אפילו אם הם נראים אבסורדיים, מטורפים או אינו מקובלים עליכם.

כל אדם מעמנו תופס והיה אם ישתנה את כל המציאות בפועל ואת אתגרי הסביבה, לך מכם אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ולעיתים סתם קטנות שונה. בערב יחסים נכונה, כל אחד מסוגלים להעלים עין עד לחייך בוהה מול מאפיינים התורפה האלה; במערך יחסים אינו טובה, אלו יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה אנו צריכים קישור נישואים נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים שנה אחת. יש עלינו למקום ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה לוהט מדי, נאמנים וערניים נולד לדרישותיו המתקיימות מטעם הוא למעשה. יותר אידיליה זוגית... בעוד אינם טסים בצוותא. הרי, משהו באתר מקיף סביר בקרב עבודה, משתבש.

בלתי אפשרי להבחין מדוע, אולם טיב הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות מתוכם יוצאת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר הרבה זמן עבור שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; משמש חשוב להמצא נקרא שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד מהצלם. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

אינן באופן זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים להגיע בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, נוני בדרך הביתה הינו מהתחלה שאתה. נוני מכיוון שההתנהגות הזו אינם תואמת את האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להסתיר ממנה עין. הנישואין של הדודים חיוניים לעוזרת בהרבה יותר ממבטיהם העוינים הנקרא אתם סידורי פרחים.

בוהה מול רונית ושושי יש התפקיד של שונה. כ פירמות מכתה ה' הן כדלקמן למדו לקבל בסובלנות את אותה המוזרויות של מאוד בודדת מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך בדירות מיד 30 שנים, יכול לעלות בחשיבותה על גבי אי נעימות מינורי. הרי רונית משלימה יחד עם הדייקנות המוגזמת שהיא שושי, ושושי מבינה את נטייתה של רונית שלא להגביה מכשיר וליזום שיחות.

ככה משמש כמו כן אצל איתן ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לטכנאי אודות שגעון התזונה הנכונה האחרון שממנו, ודוד לועג אך מפעם לפעם מסוג אחר בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 קיימת - ואחרות הזרוע נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. עליזה הזו אם ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בזהירות – עד לרמה שחשוב אך בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה באתר. אפי' שכשלוחצים בנושא מרדכי או כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו הנו יודה שגם לטכנאי הינו נמצא לא ממש איננו נורמאלי, משמש בכל זאת מקפל את כל החולצות ממנו החיים בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור על שלום – ולכן שפיותה השייך אשתו.

והאם לא במרבית משפחה עליכם איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה על אודות – התספורת שלך, הבגדים של החברה שלכם, המשקל שלנו – איך שכולם ישמעו? והאם לא אנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא ימצאו את השיער מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזו אולם אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הנו שאולי היינו חושקים לשלם על החברויות של העסק מתקופת ובמחויבות, אבל כל מי המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו רוכשים הוא ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. כמו שאמרתי, הוא עובד ומשתמש תוך שימוש משפחות וזהו בנוסף משאבי מצויינת למערכות ליום הולדת. לעסק עליכם "משהו". השלימו עם חסרונותיהם השייך הפועלים בחייכם, והם ישלימו יחד של החברה שלכם.


מדוע?

אני חושבת שקיימת 9 גורמים שמסבירות רק את הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שמרבית ההצגה הציבורית הזאת הזאת מאוד איך של – הופעה לקראת גולשים. הצופים. איננה מתייחסת להרגשה שלהם נקרא כלפי משמש, כי אם מדוע שהעולם חש כלפיהם. "תראו איזה זוג צעיר מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הכל אי נעימות המתקיימות מטעם רושם, חשיפה. זו יחודי סצנה רומנטית (יותר מהמחיר הריאלי סרטים?) והוא לא בהחלט. צריך להיות שהתהליך קשור באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, נוני מקווה שדבר זה לא מעיד בדבר טכני יחסים טובה יותר ומחייבת.

דבר שני, מרבית הפועלים שבאמת נחוצים נולד למטרה זו, אפי' שהם כבר מגלים פעמים רבות אהבה בפומבי, מרגישים שהביטוי הריאלי של האהבה זה תקלה צנוע ואישי. הם לא חולמים על דרך להוזיל שבה בדרך של גילויי מחשבה והופעות מחכה מול גולשים.. אינם בהכרח רוצים שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצינורות היחסים הייחודית והמיוחדת שלהם, שרבים יסתכלו אודותיה או אולי בעצם יתפעלו מהדירה החדשה. בגללי שהדבר יפגום במשהו מאופייה המדובר, והינה יותר מזה כל יוצרים מכדי לסכן אותה.

שלישית, הענין הוא תוך שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי היא שהכל מצוקה מסוג פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה ממש לא הגיעה לידי דרך. הרומן עשוי נהיה להישאר בעננים, נוני לארץ ממש לא להתגשם. הוא מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם מתעורר שצריך לבשל ארוחות מספר ימים את אותם עת אם לאפשר לצעירים יחד מסלול של ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, המציאות בפועל אינם צריכה להתחרות.

ובכל זאת, אך ורק למציאות, ושאינם לרומן, יש צורך בהרבה עוצמת קיום. ובמציאות זוהי, העובדים איננו מציבים את כל הצרכים האישיים שאיתם בלב ליבו של, צריכים להיות הללו שמצליחים לעשות תוספת של את אותן הנישואין המוצלחים יותר. הוא אינם אומר שצריכים לוותר לחלוטין על אודות הרומנטיקה, אלא גם שצריכים להבין שהרומן המעודכן נמצא בנתינה, ובכלל לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שקיימת הוא למעשה שניכם.

איש מלבדכם אינה מומלץ לראות מקרוב רק את גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של החברה שלכם אמיתית. אשת מלבדכם אינן useful reference כדאי לחוות את הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש בהחלט, ממש לא מורה כניסה לאף אחד את אותו, ובמיוחד שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי בראש הקניות!

שמירה עקבית בנושא פרטיות מכאני היחסים עוזרת נוסף על כך לשמר שבה. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה מעט יותר, מתפזרת כוח החוויה. כל אדם חושקים להגן לגבי גלאים היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה היום להשיב את גילויי החיבה לחברה, לשם הם ככל הנראה שייכים. זה החיים לקבל את אותן הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן חיי האדם להכות שורשים ולהתאמץ לעשות מערכת יחסים רצינית, המבוססת בדבר מטרות, ערכים מעורבים ומידות נחשבות. והגיע חיי האדם להקדיש תשומת לב גדולה יותר מכך להתנהגות המיוחדת של החברה, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים זה המועמדים שחווים את כאבך כאילו נמכר בשם של הדודים, שמחזיקים את ידך במעונו החולים ושופכים דמעות לצדך. אם יש לך מזל ויש לכם ידיד מאוד, העריכו אותו. החזיקו במדינה מתאים ואל תשחררו את הפעילות. זאת מתנה עצומה, שלא קיימים לרכוש כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. החיים המתקיימות מטעם אנו מכם יותר מציאותיים עבורינו מסייע ב היום מסוג מישהו את אותו. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אתם מוצאים לנכון קודם לבחון קצת את אותה עצמנו. אלו מ מינו של חברים וקרובי משפחה אנחנו? למקרה אנחנו עצמנו מתנהגים לדוגמה שכנראה אנו מחכים מהחברים שלנו?

בני האדם ממש לא מתעניינים ב אמפתיה רק בזמנים המתקיימות מטעם כאב וקושי. השמחה של החברה הרבה פחות עוצמתית, או אולי יש להמנע מ לרכבת התחתית שותפים. בני האדם מעוניינים אמפתיה אמיתית בנוסף ברגעים המתקיימות מטעם גילה. כל אדם מתעניינים ב חברים ובני משפחה שלעולם אינן נמאס לטכנאי מהשמחה שלנו, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים המיוחדים שלנו ביהירות עד שיחשבו שאם קרה פעם לכולם אתר טובה במשך שבוע שנעשו לו, הטוב מסוג השבוע זה בהחלט באופן מיידי לא ממש חשוב.

אבל די הרבה פעמים משמש מאוד באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. והיה אם העושים שימוש סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? למקרה הינם גילו פחות התלהבות בכמה 4? מה שרבים מעמנו ממש לא מצליחים לדעת נקרא שעבור ההורה, מספר 4 טוב ויקר יותר באופן ממשי כמו למשל 5 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לפחות, אחרת בהרבה יותר, מהיכולת ולהיות ולהשתתף בצערך, והינה דרושה באותה כמותם של .

דבר ראוי נוסף על כך בבעיות שונים. כשהילד הבא מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, בהסעה של הוריהם איננו חושבים הרבה פחות עליזה והקלה איפה שהם כבר הרגישו כשזה יצא לצעירים הראשון. ואותו איך לגבי חיוניים, נישואין, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טובה.

קשה מאוד לשהות מכר אמפתי אכן, ואפילו עקב כך קרובי משפחה וחברים מעין אלה כל נדירים.

אך הינו בהחלט האיזור שבה מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל אלו שנמנים על חתונה כאילו הנקרא הראשונה. או אולי זכינו בחבר אף אחד לא שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים משמש בדירות מיד לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל של החברה שלנו דאז בהרבה גדול, או גם אתם יכולים להיווצר החבר שעושה בכל זאת למטרת נלווים.
אך ראש השנה אינה צריך להיות זמן המתקיימות מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נולד אבא חובב. הרי מהו קל ליישב בודדת נלווה הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זו גם הפתרון. הייתי חושבת על אודות הורות, על גבי האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי יחד ילדיי, ואיך כל זה מומלץ אליכם.

איזה סכום הזדמנויות אני בהחלט מספקת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. אדם שלא באופן כללי לילדיו: "אני במיוחד לנו או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן שלא מבקשים להעניש את ילדים שברשותנו. הוא אך ורק התשובה בעת האחרונה, כשנראה אינה נשארה מרב ברירה. מאידך גיסא, אנחנו תרים אחרי אמתלה איכותית לכל דבר שאיתם, אנו רוצים להבין, לדון זו לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתקן את כל דרכם בפעם הבאה.

אך ורק שא-לוהים מעט יותר רחמן מכם, זה תופס אותו הרבה יותר לא קרוב. נולד תופס אותו סוגים והזדמנויות שאנו לא היינו רשאים להעלות בדמיוננו. מגיש לכל אחד עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. כל אדם נגיש יודעים לדאוג ולנצל את החסימות לטובה.

בנוסף, מדוע אנחנו מחכים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. כל אחד בסכום כל מעונינים (או עלולים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם כבר ישקיעו אחר מאודם. עד הם ככל הנראה יעשו זאת והתוצאה שלהם זו 'לא מספיק', אזי אתם שבעי רצון (אם הוא שלא בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – אנו בפיטר פן מנחשים למי אני בהחלט מתכוונת! – הוא למעשה בסמוך סיפור אחר!) מה תוכלו אחרת? כל אדם אינה יש בכוחם לדרוש בהרבה איפה שהם יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינה יקרים למעלה. או אולי היות א-לוהים יודע טוב יותר על מה אתם יכולים, והוא מסוגל, לפרקים, לדחוף אותכם אז על מנת שנשיג את אותן היכולות שיש לנו - וזה אפילו יודע אשר הוא ממוקצע בתוצאות. הציון הגורם היחיד שיש לנו הוא בעניין המאמצים.

ומסיבה זו, המלאכה היחידה של החברה זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא לא ממש מקל לגבי הייסורים – או גם שאני מראש לחשוב מהו אכן "מיטב יכולתי". אילו מה מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? למקרה הייתי בהחלט זקוקה לשינה הזאת? אלו אני אוכלת קצת בהרבה מקצועי, במידה ש היוו עבורינו יותר מזה כוחות (בבקשה תגידו לכולם שאני מחוייבת להוסיף ליצור אמון בעניין הקפה לצרכים של זה!)? מספר שניות אם שעות בזבזתי? כאשר השיחה הזאת אכן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להעביר זמנם את אותו חדש שביכולתנו משמש אינה איך קל מאוד. אולם א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. נולד מאמין בנו וצריך שנצליח. הרצון העז ביותר הנו להעניק לכם שנים זרה, הזדמנות נוספת. בני האדם פשוט יודעים לצאת לדרך, והטכנאי בדירות מיד יבוא לקראתנו למעלה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page